dimarts, 24 de desembre del 2013

Bon Nadal, tornem al 2014!

Ens anem de vacances! Tenim ben merescut un descans després de tota la feina que hem estat fent! Us desitgem un Bon Nadal a tots i que els Reis i el Pare Noel siguin generosos. Nos us oblideu de nosaltres, que en tornar ben segur tindrem molt que contar-vos.
                               BONES FESTES!

dilluns, 23 de desembre del 2013

Mapa conceptual finalitzat

I com que el projecte està finalitzat, el nostre mapa conceptual també! Ara la mestra el mirarà i ens comunicarà les possibles correccions que haurem de fer. Us recordem que hem de fer una exposició oral sobre el nostre treball mitjançant el mapa. No tenim data encara, però avisarem en quant se'ns informi. 

dimarts, 17 de desembre del 2013

Hores pràctiques finalitzades

Ticnautes, a partir d'ara només tindrem classe teòrica de Tic. Per tant les dues hores restants (1 T+ 2P=3h setmanals) les aprofitarem per a treballar amb el mapa conceptual, ja que la data límit d'entrega és el 25 de desembre.
Continuem amb vosaltres!

dimecres, 4 de desembre del 2013

Informació sobre l'exposició del nostre blog.

Informar-vos que tenim que fer una defensa del nostrre blog mitjançant una presentació PP.
Després de les vacances de Nadal el pujarem en una nova entrada i compartirem amb vosaltres la nostra experiència. Encara no hi ha data però quan la sapiguem ho direm.

                  Continuem aprenenTic donant petites passes ;)

dimarts, 3 de desembre del 2013

Projecte finalitzat

Bloggers! ja tenim el nostre treball d'investigació acabat! Ara la nostra professora el corregirà i després de Nadal ho reenviarà amb els comentaris pertinents per poder fer les modificacions i correccions convenients.
Mireu-lo i doneu les vostres opinions! Estarem encantades de sebre-les!

dilluns, 2 de desembre del 2013

Taller pràctic: activitat de Power Point a Primària

INTRODUCCIÓ:
Aquesta activitat està destinada als alumnes de 1er de Primària del CP Jaume Fornaris, Son Servera, Mallorca. Ens encarregarem d' impartir la suma en l'assignatura de Matemàtiques, en la qual emprarem un power point amb imatges i sons per a que els sigui més fàçil aprendre, ja que seràn  ells els que utilitzaran aquest recurs per després poder-los avaluar. La duració d'aquesta unitat didàctica serà d'una setmana, tres sessions d'una hora per setmana. 

OBJECTIUS: 
- Aprendre a utilitzar el power point.
- Aprendre el cálcul mental de l'operació de la suma.
- Col.locar els números adecuadament en vertical per poder sumar-los. 

CONTINGUTS: 
(Conceptuals, procedimentals i actitudinals)
- Ressolució de la suma. 
- Aplicació de la suma.
- Funcionament del Power point. 
-Inclusió i participaciò.
-Companyerisme.
-Respecte.

RECURSOS: 
Materials: Fitxa, pissarra digital i ordinadors.
Personals:  Professor i alumnes. 
Didàctics: Power point,  projector 

TEMPORALITZACIÓ:
1a sessió: explicarem com es realitza una suma i per a què es fan servir actualment. Realitzaran sumes a través del power point que els hi haurem ficat, amb la pissarra digital de classe, utilitzant dibuixos d'animals o objectes relacionat amb la vida quotidiana dels nins.
2a sessió: els ensenyarem a sumar amb números de manera vertical i ho practicarem amb el power point, on no tindran dibuixos, sino números. A més, enviarem una fitxa, la qual faran una part a casa.
3a sessió: Acabaran de realitzar la fitxa, i la corregirem utilitzant el power point, on cada nin haurà de sortir a fer una suma. 

AVALUACIÓ: 
Avaluarem l'evolució de cada nin basant-nos en que entenguin el concepte de suma i puguin sumar, a través d'un power point. A més també es recollirà la fitxa realitzada. Aquestes observacions seran registrades en un quadern.

Presentacions multimèdia: teorització.

Ticnautes, a un altre blog de classe podeu trobar tot tipus d'informació respecte a aquest tema. Us insertem la URL:  http://aprenemjunts22104.blogspot.com.es/2013_10_01_archive.html Passeu i doneu una ullada.
De tota manera us adelantem que es tracten de programes (que potser ja coneixeu)  dissenyats per a fer presentacions. Podem parlar-ne de dos per exemple: el Prezi i Power Point.
En el nostre cas farem servir l'últim. Aquest permet insertar textos, imatges, vídeos... amb l'opció d'aplicar diferents tipus de fonts, plantilles i animacions. 

A continuació, presentem dos videotutorials sobre aquests, per si us sorgeix qualsevol dubte en algun moment.  Esperem que us sigui pràctic!

Tutorial Prezi



Tutorial Power Point