dimecres, 4 de desembre del 2013

Informació sobre l'exposició del nostre blog.

Informar-vos que tenim que fer una defensa del nostrre blog mitjançant una presentació PP.
Després de les vacances de Nadal el pujarem en una nova entrada i compartirem amb vosaltres la nostra experiència. Encara no hi ha data però quan la sapiguem ho direm.

                  Continuem aprenenTic donant petites passes ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada