Informar-vos que tenim que fer una defensa del nostrre blog mitjançant una presentació PP.
Després de les vacances de Nadal el pujarem en una nova entrada i compartirem amb vosaltres la nostra experiència. Encara no hi ha data però quan la sapiguem ho direm.
Continuem aprenenTic donant petites passes ;)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada