Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
divendres, 31 de gener del 2014
dimarts, 21 de gener del 2014
Defensa del Blog
Ticnautes molt bon dia a tots! Són les 11:56 del matí i podem dir que a la recta final de l'assignatura de Tic. Com ja vos havíem dit, aviat faríem una exposició en defensa del nostre Bloc i el dia ha arribat... Sempre hem insistit en que les vostres opinions i observacions eren importants sobretot per això, per a que en aquest dia poguéssim transmetre tot allò que ens arribasi de vosaltres per poder millorar.
Ja direm com ha anat!
Passeu un bon dimarts :)
Etiquetes de comentaris:
Organització
dilluns, 20 de gener del 2014
Última versió del Projecte
I a la fi ho teniu... tant de temps invertit en aquest treball i no podem estar més contentes. Tot aquest procés durant el curs ha sigut molt treballós, costant i difícil, però el resultat ha estat molt positiu. Ens sentim molt realitzades amb la tasca que hem fet i dessitgem que a part d'agradar-vos, resulti de molta utilitat per a tots vosaltres.
Comparteix la teva opinió Ticnauta!
Etiquetes de comentaris:
Crèdits teòrics
dimarts, 14 de gener del 2014
El dia ha arribat...
Bon dia a tots! Avui exposàvem el nostre treball i en general estàvem fetes un mar de nirvis! Hem quedat al matí ben prest per fer l'últim repàs grupal i... quin ha sigut el resultat? Ho voleu saber? Quedeu-vos amb que hem sortit molt contentes :)
Les crítiques han estat molt positives però hem de millorar alguns aspectes. Quan pujem la versió definitiva del treball podreu observar quines coses hem tingut que modificar, millor dit ampliat o bé ficar a un altre apartat. Disfruteu-lo!
Etiquetes de comentaris:
Organització
dimarts, 7 de gener del 2014
Tornem a la feina!
Ja veus com pesen els torrons i els polvorons! Però ja va sent l'hora de tornar a la realitat...TIC REALITAT MODE ON.
Us informem de que ja han començat les exposicions dels projectes, en breu ens toca a nosaltres! Exactament el dimarts que ve... Avui hem estat realitzant a les hores lliures de pràctica les correccions del nostre treball i ens hem repartit la feina. Quedarem dijous i dilluns de la propera setmana per a quadrar-ho tot.
Pel que respecta a les exposicions d'avui dels nostres companys, els diferents dubtes que ens han sorgirt s'han aclarit positivament.
Continua amb nosaltres ticnauta!
Etiquetes de comentaris:
Organització
Subscriure's a:
Missatges (Atom)