Bon dia a tots! Avui exposàvem el nostre treball i en general estàvem fetes un mar de nirvis! Hem quedat al matí ben prest per fer l'últim repàs grupal i... quin ha sigut el resultat? Ho voleu saber? Quedeu-vos amb que hem sortit molt contentes :)
Les crítiques han estat molt positives però hem de millorar alguns aspectes. Quan pujem la versió definitiva del treball podreu observar quines coses hem tingut que modificar, millor dit ampliat o bé ficar a un altre apartat. Disfruteu-lo!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada