Ja veus com pesen els torrons i els polvorons! Però ja va sent l'hora de tornar a la realitat...TIC REALITAT MODE ON.
Us informem de que ja han començat les exposicions dels projectes, en breu ens toca a nosaltres! Exactament el dimarts que ve... Avui hem estat realitzant a les hores lliures de pràctica les correccions del nostre treball i ens hem repartit la feina. Quedarem dijous i dilluns de la propera setmana per a quadrar-ho tot.
Pel que respecta a les exposicions d'avui dels nostres companys, els diferents dubtes que ens han sorgirt s'han aclarit positivament.
Continua amb nosaltres ticnauta!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada