dimarts, 21 de gener del 2014

Defensa del Blog

Ticnautes molt bon dia a tots! Són les 11:56 del matí i podem dir que a la recta final de l'assignatura de Tic. Com ja vos havíem dit, aviat faríem una exposició en defensa del nostre Bloc i el dia ha arribat... Sempre hem insistit en que les vostres opinions i observacions eren importants sobretot per això, per a que en aquest dia poguéssim transmetre tot allò que ens arribasi de vosaltres per poder millorar.
Ja direm com ha anat!
Passeu un bon dimarts :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada