Mireu-lo i doneu les vostres opinions! Estarem encantades de sebre-les!
Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
dimarts, 3 de desembre del 2013
Projecte finalitzat
Bloggers! ja tenim el nostre treball d'investigació acabat! Ara la nostra professora el corregirà i després de Nadal ho reenviarà amb els comentaris pertinents per poder fer les modificacions i correccions convenients.
Mireu-lo i doneu les vostres opinions! Estarem encantades de sebre-les!
Mireu-lo i doneu les vostres opinions! Estarem encantades de sebre-les!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada