Ticnautes, a un altre blog de classe podeu trobar tot tipus d'informació respecte a aquest tema. Us insertem la URL: http://aprenemjunts22104.blogspot.com.es/2013_10_01_archive.html Passeu i doneu una ullada.
De tota manera us adelantem que es tracten de programes (que potser ja coneixeu) dissenyats per a fer presentacions. Podem parlar-ne de dos per exemple: el Prezi i Power Point.
En el nostre cas farem servir l'últim. Aquest permet insertar textos, imatges, vídeos... amb l'opció d'aplicar diferents tipus de fonts, plantilles i animacions.
A continuació, presentem dos videotutorials sobre aquests, per si us sorgeix qualsevol dubte en algun moment. Esperem que us sigui pràctic!
Tutorial Prezi
Tutorial Power Point
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada