dilluns, 2 de desembre del 2013

Presentacions multimèdia: teorització.

Ticnautes, a un altre blog de classe podeu trobar tot tipus d'informació respecte a aquest tema. Us insertem la URL:  http://aprenemjunts22104.blogspot.com.es/2013_10_01_archive.html Passeu i doneu una ullada.
De tota manera us adelantem que es tracten de programes (que potser ja coneixeu)  dissenyats per a fer presentacions. Podem parlar-ne de dos per exemple: el Prezi i Power Point.
En el nostre cas farem servir l'últim. Aquest permet insertar textos, imatges, vídeos... amb l'opció d'aplicar diferents tipus de fonts, plantilles i animacions. 

A continuació, presentem dos videotutorials sobre aquests, per si us sorgeix qualsevol dubte en algun moment.  Esperem que us sigui pràctic!

Tutorial Prezi



Tutorial Power Point

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada