I com que el projecte està finalitzat, el nostre mapa conceptual també! Ara la mestra el mirarà i ens comunicarà les possibles correccions que haurem de fer. Us recordem que hem de fer una exposició oral sobre el nostre treball mitjançant el mapa. No tenim data encara, però avisarem en quant se'ns informi.
Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
dilluns, 23 de desembre del 2013
Mapa conceptual finalitzat
Etiquetes de comentaris:
Crèdits pràctics,
Crèdits teòrics
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada