dijous, 7 de novembre del 2013

Taller de teledocumentació: teorització.

Com que aquest blog té una funció col.laborativa (entre altres), volem compartir el blog d'uns companys de classe: http://lespaidabilamblestic.blogspot.com.es/, ja que el seu treball de recerca gira entorn a aquest terme. Al finalitzar el curs, pujarem el seu projecte, per a que pugueu tenir una idea més concreta. Com que tots els treballs estan oberts a modificacions, considerem que millor ens esperem a que estiguin totalment tancats. Per el moment, aneu passant i doneu una ullada als seus continguts. 


                              Seguim aprenenTic amb l'espai d'ABIL ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada