Hola! com ja heu pogut llegir al títol, sen's ha encomanat realitzar una nova tasca i volem compartir-la amb vosaltres. Es tracta de pujar de cada taller pràctic una activitat que poguem dur a terme a un aula de primària. Per a situar-vos una miqueta en allò que treballem als tallers, farem a priori una petita explicació del tema a tractar. D'aquesta manera, podeu tenir vosaltres també una visió teòrica (en quant a conceptes i funcionalitat) de cada una de les aplicacions que farem servir. Esperem que vos sigui d'utilitat i que plasmeu les vostres opinions. Esteu convidats.
Anem a aplicar les Tic a Primària!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada