I després de cercar molta informació per la xarxa, llibres i apunts de classe, a la fi podem presentar-vos el primer terç del nostre treball. No oblideu que es pot modificar segons les dades cercades, dubtes o interessos que ens sorgeixen a mesura que anem fent-lo. Si voleu expossar la vostra opinió ja sabeu, estarem encantades de llegir-la, ens podeu ajudar i molt en l'elaboració d'aquest projecte. El coneixement el construim entre tots!
Seguim AprenenTic!
Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
dimarts, 5 de novembre del 2013
Fase I del treball d'investigació: "Les Xarxes Socials"
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada