dimarts, 5 de novembre del 2013

Fase I del treball d'investigació: "Les Xarxes Socials"

I després de cercar molta informació per la xarxa, llibres i apunts de classe, a la fi podem presentar-vos el primer terç del nostre treball. No oblideu que es pot modificar segons les dades cercades, dubtes o interessos que ens sorgeixen a mesura que anem fent-lo. Si voleu expossar la vostra opinió ja sabeu, estarem encantades de llegir-la, ens podeu ajudar i molt en l'elaboració d'aquest projecte. El coneixement el construim entre tots!
                                          Seguim AprenenTic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada