Ja us havíem dit que era important donar una ullada al document de referenciació. Doncs bé, existeixen uns llocs web i d'escriptori on es poden gestionar i compartir les referències dels nostres documents d'investigació, així com també trobar dades noves i col.laborar en línea. És una forma més ràpida i precisa per construir referències, ja que al fer-les a ordinador, ens estalviem molt de temps.
Nosaltres hem emprat el Mendeley i encara que està en anglés, ens hem pogut ensortir. Resulta una mica liós i difícil el seu funcionament, però treballant en equip res és impossible.
La tasca que hem hagut de realitzar ha estat enviar un document a cadascun dels grups de classe (referents als seus temes) i afegir les del nostre projecte de curs.
A continuació, us hem possat un video a càrrec de Carmen Rodriguez Otero, on explica una mica quins gestors podem trobar i la seva funcionalitat.
VideoTicaelPlay ;)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada