Tornem a compartir el blog d'uns companys de classe: http://repetic.blogspot.com.es/, ja que treballen sobre aquest tema. Passeu i doneu una ullada als seus continguts.
Seguim aprenenTic amb REPETIC ;)
Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
dijous, 28 de novembre del 2013
Taller Fractura digital: torització.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada