dijous, 28 de novembre del 2013

Taller Fractura digital: torització.

Tornem a compartir el blog d'uns companys de classe: http://repetic.blogspot.com.es/, ja que treballen sobre aquest tema. Passeu i doneu una ullada als seus continguts. 

                                                   Seguim aprenenTic amb REPETIC ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada