dimarts, 26 de novembre del 2013

Esborraire del nostre mapa conceptual

Ja ho havíem dit... encara no tenim molt clar el concepte de mapa conceptual. Hem de retocar moltes coses, però de moment això és el que tenim. Si voleu podeu ajudar-nos compartint les vostres opinions, idees i millores. 


                              No oblideu que...Seguim aprenenTic entre tots :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada