Ja ho havíem dit... encara no tenim molt clar el concepte de mapa conceptual. Hem de retocar moltes coses, però de moment això és el que tenim. Si voleu podeu ajudar-nos compartint les vostres opinions, idees i millores.
No oblideu que...Seguim aprenenTic entre tots :)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada