dimarts, 12 de novembre del 2013

La nostra experiència...

Per a nosaltres ha resultat ser una eina molt divertida, hem fet un fart de riure! Perquè? Doncs senzill... al ser la primera vegada que el feiem servir, tot pareixia nou. Ens solapavem a l'hora d'escriure, borràvem el que escrivia l'altra sense adonar-nos o amb el color d'una altra companya. Podríem dir que estàvem jugant.
Però no us equivoqueu, no és cap joc això. Nosaltres havíem de fer un conte i és clar, et pots permetre fer el bambu una mica, però en el moment de realitzar un document seriós (de classe,del treball, etc) cal anar en compte, tenir cura i fer un ús correcte.

 Recomanacions
-Que cada component del grup sigui un color.
-Doneu temps al company o la companya per a que acabi de redactar.
-Empreu el xat per establir una comunicació directa.

                                           Comparteix la teva Ticexperiència!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada