Per a qui no el conegui, Slideshare és un lloc web que ofereix als usuaris la possibilitat de pujar i compartir amb altres usuaris presentacions de Power Point, docuements de Word, Oppen Office i Pdf. És una eina molt eficaç, sempre i quan sapigueu seleccionar els documents. Mireu-lo i opineu ;)
Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
dimarts, 15 d’octubre del 2013
Inserció a través de Slideshare
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada