dissabte, 19 d’octubre del 2013

Inserció d'audio

Anem acabant les petites tasques que teníem que realitzar. L'únic que ens queda és pujar un audio i aquí el tenim! Què pensen els més petits sobre el watssap, el facebook? Escolteu atentament perquè les seves respostes són molt variades i divertides!



                                            I no oblidis que... Seguim AprenenTic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada