Anem acabant les petites tasques que teníem que realitzar. L'únic que ens queda és pujar un audio i aquí el tenim! Què pensen els més petits sobre el watssap, el facebook? Escolteu atentament perquè les seves respostes són molt variades i divertides!
I no oblidis que... Seguim AprenenTic!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada