Hem fet algunes correccions i afegit nova informació al nostre treball. Ja pareix que va agafant forma! Com sempre deim: tot és millorable i amb la vostra col.laboració segur que podem elaborar un bon treball.
Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada