És important sebre referenciar i per això a l'assignatura de Tic ens ensenyen. A continuació us mostrem un document (molt complet) per a que li pogueu donar un cop d'ull. Seria interessant que ho mireu perquè en entrades futures observareu les nostres referències sobre el projecte.
Na Magdalena, na Lucía, n'Aina, na Fina i na Laura, estudiants de primer grau d'Educació Primària a Mallorca, us donam la benvinguda al nostre blog "Seguim AprenenTic". En aquest espai trobareu tots els continguts treballats a l'assignatura de TIC (tècniques i comunicació), l'objectiu del qual és compartir amb altres usuaris els nostres projectes del curs, experiències i apunts. Dessitgem que us agradi i vos sigui útil. Construir coneixement és cosa de tots!
dimarts, 22 d’octubre del 2013
Referenciació
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada