dimarts, 15 d’octubre del 2013

Inserció d'una imatge

Disculpeu el retard, però encara que sembli fàcil la creació d'entrades noves de blog i d'inserció d'arxius, quan és el teu primer contacte amb el blogger, tot sembla molt complicat. De tota manera, una vegada més ho hem aconseguit! I ara si... sabeu quines Xarxes Socials podem emprar? Encara no? No tho pensis més! Compartim alguns exemples de les diverses que coexisteixen en l'actualitat. 

                                         
                                                                                                                            
                                                                                    Seguim AprenenTic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada